آخرین اخبار

کهگیلویه و بویراحمد برای عبور کامل از محرویت چند ۱۰۰۰ میلیارد نیاز دارد؟

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۵ همت برای تکمیل پروژه ها و ارتقا و توسعه شاخص‌های کهگیلویه وبویراحمد در بخش های مختلف مورد نیاز است(هر هزار میلیارد تومان معادل با یک همت است).

اشتراک گذاری
17 آذر 1402
کد مطلب : 10128

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانگیر شاهینی در نشست با دانشجویان دانشگاه‌های استان که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد یک برنامه در افق ۲۰ ساله به صورت دوره‌های پنج ساله تدوین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اعتبارات باید از طریق روش‌های مختلف از جمله منابع عمومی دولت، مشارکت‌ها عمومی خصوصی ، مولدسازی، تهاتر، سفرهای استانی، استفاده از ظرفیت های نهادهای حمایتی، و……. تامین شود.

وی بیان کرد: در سفر امسال رئیس جمهور به استان ۱۰ هزار میلیارد ریال در بخش اقتصادی و ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی تصویب شد که تخصیص آن می‌تواند بخشی از این عقب ماندگی ها را جبران کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: استان در ۳۵ بخش ظرفیت توسعه دارد که بزرگترین آن گردشگری، آب، کشاورزی، صنعت و صنایع پایین دستی نفت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خاموشی یک هزار و ۲۰۰ دقیقه‌ای برق، هدر رفت ۴۰ درصد آب بر اثر فرسودگی شبکه، داشتن تنها ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۶۰ کیلومتر نقطه حادثه خیز گوشه‌ای از عقب ماندگی‌های استان است که نیازمند تلاش برای برطرف شدن است.

شاهینی عنوان کرد: هم اکنون ۲۳۷ هزار نفر زیرپوشش شبکه فاضلاب استان هستند و براساس برنامه تدوین شده قرار است به ۴۳۵ هزار نفر برسد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =